poniedziałek, 30 lipca 2012

Wózki narzędziowe oddam!


Prowadzę spory warsztat samochodowy nieopodal Ostrołęki. Od ponad dwudziestu lat zajmuję się renowacją i naprawą wszelkiego typu pojazdów. Warsztat jest bardzo duży i w pełni wyposażony – kompletowałem jego wyposażenie przed dwie dekady, stąd zgromadziłem w jednym miejscu praktycznie wszystkie niezbędne akcesoria i narzędzia. Niestety, koniunktura na rynku w regionie nie należy do najlepszych, dlatego jestem zmuszony zamknąć swój warsztat i pozbyć się większości sprzętów. Na stanie mam między innymi wózkinarzędziowe sztuk dwadzieścia, bardzo różnego typu i różnej generacji. Są już nieco zużyte, ale wszystkie nadal są w dobrym stanie i nadają się do dalszej eksploatacji, stąd też nie chcę ich sprzedawać, za to chętnie oddam je w dobre ręce – do prywatnego warsztatu lub kogoś, kto potrzebuje takich rzeczy, a nie stać go na kupno nowych. Jedyne, czego nie zapewniam, to dowóz tych wózków – wózki narzędziowe zainteresowana osoba musiałaby odebrać już sama. Wózki są różnej wielkości – mają od pięciu do dwudziestu szuflad, a w kilku sztukach nie w pełni sprawne są tylko kółka – ale tu wystarczy prosta renowacja. Dodatkowo mogę dołożyć jeszcze pełne wyposażenie wózków w narzędzia, przez co potencjalny odbiorca otrzymuje już gotowy do użytkowania zestaw. Patrząc, jakie są ceny nowych wózków sądzę, że może to być bardzo atrakcyjna oferta dlatego mam nadzieję, że chętni się znajdą – a ja pozbędę się kłopotu. Dodatkowo zainteresowani mogą nabyć w moim warsztacie także inne akcesoria, takie jak skrzynki narzędziowe, szafki narzędziowe, a nawet w pełni sprawny stół warsztatowy z kompletem narzędzi. 

5 komentarzy:

  1. Witam, czy ogłoszenie jest nadal aktualne? dljb@wp.pl interesuje mnie właściwie stół warsztatowy. proszę o info

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wózki narzędziowe potrafią bardzo ułatwić pracę w warsztacie. Niedawno zakupiłem do mojego warsztatu parę wózków ze strony https://www.vonart.com.pl/. Najgorzej było ułożyć wszystkie narzędzia we właściwe miejsce w wózku, ale po całym dniu układania udało się. Teraz prace idzie bardzo sprawnie, bo nie trzeba szukać właściwych narzędzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wózki narzędziowe są wygodnym i mobilnym rozwiązaniem do przechowywania narzędzi i sprzętu.

    OdpowiedzUsuń